16 Mart 2021 Salı

 

USANDIM

 

Bira içene düşman, Hırsızlık yapana hayran olanlardan  usandım ..

Kadının saçını dert edip, Canını dert etmeyen adamlardan usandım..

 Evine alışveriş yapmayıp, Pavyondan çıkmayan yavşaklar dan   usandım...

Cebinde icra kağıtları ile gezenlerin; Almanya bizi kıskanıyor demesinden usandım..

 Şeyhine badelenip , Mustafa Kemal’e sövmeyi ibadet sananlardan usandım..

 Vakıflardaki tecavüze susup, Parkta oturan gençlere çatanlardan usandım..

 Kirasını  ödeyemeyenlerin; Saraydakilere  alkış tutmasından usandım..

 Zalime boyun eğen; Elinde tespihle garibana  atar yapanlardan usandım..

 Komşusu aç iken; Tıka basa yeyip kapısını kilitleyenlerden usandım ..

 Kendinden güçlüden korkup; Kendinden Zayıfı ezen, yavşaklardan usandım...

 Arkadan konuşup; Yüzüne gelince dansöz gibi kıvıranlardan usandım..

 Tek sermayesi memesi  olup; Ahlakına  hiç müşteri çıkmayanlardan usandım..

 Müdürünün yanlışına  el pençe durup; Çaycıya bağıran godoşlardan usandım..

 Takvim yaprağını  okuyamazların: Dokuz kitap yazmış Atatürk’ü eleştirmesinden usandım..

 Çocuğuna ayakkabı almayıp ; Sevgilisine araba alanlanlardan usandım ..

 Doğalgaz faturasını ödeyemeyenlerin;

Karadeniz’de rezerv bulduk demesinden usandım..

Sarık cübbe kuşanarak  edindiği ruhsuz taklitçiği; Takva diye satanlardan usandım.

 Malı Parayı biriktirip biriktirip; Yiyemeden dünyadan göçenlerden usandım..

 Ömründe bir kez tatile gitmeyenlerin;

Turizmde bir numarayız demesinden usandım..

 Mazota zam gelince; Ben zaten hep 50 liralık alıyorum diyen embesillerden usandım..

 Bu faiz enflasyon nolacak deyince ;

Bayrak inmez, ezan dinmez diyenlerden usandım..

 Torpille işe girenlerin: Rakı içenlere bu haram değil mi demesinden usandım ..

 Türkiye’miz cennet diyip; 20 senedir Avrupa’dan gelmeyenlerden usandım..

 

Velhasıl Dostlarım ..

 Sırtlanlarla bir olup Aslan avına çıkan ineklerden..

 Kartallar için uçuş belegesi düzenleyen acemi ördeklerden usandım ..

Hüseyin Er